NM i speiding dag 2, siste innspurt
Etter en regnfull dag, ble kvelden fin, vindfullt og noen dråper under leirbålet. Men fint på kvelden/natten.


I dag står postløype med Førstehjelp, Naturkjennskap og nevenyttige på programmet.



På spørsmål om hvordan NM var:
Veldig bra! Sier Ailo, 12år
Gøy! Sier Hedda, 12år
Litt gjørmete, men veldig mye sol på slutten, Ada-Viktoria, 11år
Hva var best med NM:
Vennene vi fikk, sier Hedda, 12år
Vi ble venner med fem andre patruljer, Ada-Viktoria, 11år
Alle vennene og bare å få være på NM, Ailo, 12år


Det artigste på NM var mat oppgaven, sier Alle


